|
Post by Fjor on Sept 21, 2011 17:06:24 GMT 2
Tallissa on 2 paikkaa vapaana yksityisille hevosille. Yksityisten omistajat hoitavat hevosiaan samalla tavalla kuin hoitajat. Tallilla järjestetään paljon aktiivista toimintaa, mm. tunteja ja leirejä, joille yksityisten omistajat voivat osallistua.
HUOM! Otamme yksityisiksi ainoastaan piirrettyjä hevosia ja poneja!
Tallipaikkahaut ja mahdolliset kysymykset alle!
|
|
|
Post by Mirkku on Dec 3, 2011 14:02:41 GMT 2
Hellou! Haluaisin majoittaa tänne hevoseni, Nightwishin ja sen varsan, Nightmoonin. Niiden sivut ovat vielä kesken, ja niiden kuvat tulevat pian. Luonne ja tiedot kuitenkin täsmäävät. Sivut: nightwishmirkku.nettisivu.org/nightwish/
|
|
|
Post by Fjor on Dec 7, 2011 16:00:39 GMT 2
Mirkku muutti Nightin ja Moonin kanssa kirkbrideen!
|
|
|
Post by Mirkku on Jan 3, 2012 10:14:44 GMT 2
Sain sivut viimein valmiiksi
|
|
Kassu
Uusi tuttavuus
Kiitos, Amy
|
Post by Kassu on Feb 29, 2012 15:49:28 GMT 2
Hei, olisikos paikkaa hollanninpuoliveriselle orille, Bloedille
// Jos on, laitan linkin ja kertoilen vähän itsestäni. //
|
|
|
Post by Fjor on Feb 29, 2012 21:14:37 GMT 2
Yksäripuolella on paljon tyhjiä karsinoita, joten laita vaan esittelyä tulemaan, juttelen sitten vielä Amyn (tallin toinen omistaja) kanssa lisää :)
|
|
Kassu
Uusi tuttavuus
Kiitos, Amy
|
Post by Kassu on Mar 21, 2012 20:46:37 GMT 2
kassunratsut.webs.com/bloed.htmlTässä olisi meidän pikkuisesta nuorehkosta herrastamme. Tosiaan olen poika ja olen se ainoa...Ratsastusta harrastanut noin 11 vuotta, mutta vielä olisi paljon opittavaa (varsinkin kirjoittamiseen tietokoneella xD ) ja virtuaalimaailmassa olen käyskennellyt jo kauan. Kysymyksiä sähköpostiini tai yksityisviestiä
|
|
|
Post by Fjor on Mar 22, 2012 15:17:18 GMT 2
Tervetuloa mukaan porukkaan :) Saat pian yksityisviestillä infoa tallin toiminnasta :)
|
|